v.5+2 - Så trött man kan vara...

Hej hopp!

Hade tänkt skriva igår, men så fick jag en inbjudan hem till Miche, så då hoppade jag på första bästa buss dit istället, för att umgås med min söta. <3 Eller, umgås & umgås.. Jag är ju så sinnessjukt trött hela tiden, skulle lätt sova dygnet runt om jag fick! Därför hann jag hem till Miche, umgås lite, men någon gång mellan 21 & 22 somnade jag! Kunde verkligen inte hålla mig vaken.. Känns ju oförskämt, men så är det. Har hört att det kan vara så första delen av graviditeten, & jag hoppas att det stämmer. Vill ogärna vara såhär trött ända fram till i oktober!

Nu sitter jag i alla fall här hemma vid datorn med en kopp varm choklad. Mums filibabba! Sitter & tänker på imorgon, för då ska jag på ett s.k. tidigt samtal på MVC! Hur spännande som helst känns det som, kan inte vänta! Har hur många frågor som helst att ställa, & jag hoppas dessutom att hon kan lugna min oro lite. Är faktiskt livrädd för att få missfall. Skulle kännas tomt i magen! Varje gång den där mensvärksliknande känslan kommer blir jag orolig, men när den har gått över & inget annat tecken på att något vore fel dyker upp, så blir jag glad som bara den. Jag tar det som ett tecken på att det händer något i mig & det är ju väldigt positivt! :)

Det är flera som har frågat efter länken till denna blogg. Roligt! Vet dock inte om den är så himla rolig att läsa, men det är kul att veta att det finns de som är intresserade av hur det går för mig & den lilla ärta med svans som bor i min mage.. Anledningen till att jag inte vill att "alla" ska ha länken hit i början är att jag vill bli mer säker på hur det ska gå, men om några veckor kanske jag släpper den. Om inte alla som vill ha den redan har den då förstås! Men ni som ändå har fått länken hittills får gärna slänga in en kommentar nån gång, så att jag vet vilka det är som har den. För jag vet att det inte enbart är de jag gett den till ;)

Nu ska jag i alla fall ut & röka slutet på min cigarett. Gnäll inte på att jag röker, för jag röker inte ens en hel cigg om dan! Förut rökte jag nästan ett paket om dagen, men nu röker jag kanske två tredjedelars marlboro light.. Men när detta paket är slut, om typ tre cigaretter, ska jag lägga ner rökningen helt. Allt för bäbis!

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0