v.5+3 - Första MVC-besöket.

Då var det första besöket hos MVC avklarat då! :) Det var en informationsbomb om det mesta som är nödvändigt att veta, allmänt kring hela graviditeten. Det mesta visste jag redan om, men det som var bra med att få all den informationen från henne var att man fick veta precis varför det påverkade - eller inte påverkade - den lille i magen, & hur det gjorde det. Intressant..! Dessutom fick jag fylla i ett papper om mina alkoholvanor, & hon sa att det var bra om jag lät bli alkohol under graviditeten.. No shit! En självklarhet, jag skulle aldrig riskera ett barn för en fylla.

Nu ska jag äta ett hårdkokt ägg & nörda lite dator, & om ungefär lite mer än en timme ska jag åka till Marie :) Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Vad bra med en sån tidig info på MVC, alltid är det något man lär sig som är nyttigt ! Klokt tänkt att inte röka eller dricka under graviditeten.

Detta fixar du nog galant !

trevlig helg

kram monika

2010-02-19 @ 16:33:16
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0