v.5+3 - MVC idag!

Gomorsning!

Inatt kom tre smurfar så kallade Linda, Anders & Alex till mig klockan ett för att låna min telefon. Jag var yrvaken & trodde att det var morgon, & att min väckarklocka hade ringt! Så var dock inte fallet, men när dom väl hade gått så kunde jag inte somna om på ett tag. Därför försov jag mig en timme imorse! Det sög lite. Väl på praktiken fick jag spela UNO i en timme, efter det tittade vi på Trollkarlen Guran i en timme. Snacka om slapp förmiddag! Nu så har jag lunch, & sitter på skolan. Är sjukt nervös inför besöket på MVC idag. Önskar att jag hade en närvarande pappa med mig.. Men nu har jag ju inte det så får göra det bästa av situationen helt enkelt! Kommer ändå bli roligt att få gå dit & få en massa information som är bra att veta. :)

Ringde min käre Farmora igår & berättade, hon reagerade knappt. Tror att hon tror att jag skojar! Hon ba: "Jaha, då får jag väl bli ännu mer huvvuvill än jag redan är.. Hur går det i skolan då?" Haha, & jag som hade gruvet mig inför att hon skulle få veta! Men när hon smält det lär hon ju känna annorlunda, eller så har något allvarligt hänt i skallen på söta farmor!

Håll tummarna för att det går bra på MVC idag. Nog för att det bara är snack som gäller, men som sagt jag är ändå pirrig & spänd inför det. Första besöket på MVC är inte direkt något man gör varje dag, & dessutom inget jag trott att jag skulle göra i så här tidig ålder.. Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0