v.5+4 - Redan vaken!

Tjosan i trosan!

Igår var det alltså dags för de två sötas - Marie's & Petra's - födelsedagsfest! Jag åkte med Petra dit runt fyra, & väl där tvättade jag håret, vi fixade oss & år god middag. Kycklingpulla.. eller nåt? Jaja, nåt med "pulla" var det i alla fall.. Haha, nu blev jag väldigt osäker, men skitsamma, för det var riktigt gott i alla fall! Sedan drog vi till lokalen, plockade i ordning lite, sedan var det bara att vänta på folk! Det blev fest, folk hade kul (förhoppningsvis), sedan blev det kalabalik på olika håll, sedan på slutet bestämde jag mig för att sova hemma trots allt, så jag åkte med Miches skjuts till stan. Kort summering av kvällen, jag hade ganska kul i alla fall. Vid vissa tillfällen, när folk var otroligt fylledumma, önskar jag att jag hade vart en av dom för att slippa se hur trög dom var, men det fick gå ändå! Man kan ha kul som nykter också ju.. :)

Gick till sängs.. klockan var väl kanske fyra, halv fem? Så jag tycker att jag borde ha sovit längre än till halv tolv! Men icket sa Nicke, så jag klev upp & har nyss käkat äggröra till frukost. Smarrigt värre! Eller.. inte så jättespeciellt men är så less på rostade mackor & oboy så det fick bli något annat idag.

Känner att jag verkligen inte har något intressant att skriva idag, så jag ska borsta tänderna istället. Jag är den som alltid gör det direkt jag går upp ur sängen, fattar inte folk som kan käka frukost innan! Men idag har jag inte gjort det ännu.. Sjukt!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0