v.5+5 - Sö(m)ndag.

TJenahoooooooj. =)

Vaknade klockan.. nånting imorse, typ halv ett kanske? Jonas stackaren har ju sovit på min soffa inatt, så jag vaknade av att hans skjuts ringde. Var ganska pigg när jag vaknade, men otroligt kissnödig. Fast inte så konstigt, jag är kissnödig nästan hela tiden nu om dagarna.. Dessutom hade jag den där molvärken/växvärken imorse när jag vaknade, vilket var dunderskönt. Blir faktiskt orolig så fort det är en dag då den är borta! Sjukt ändå, för den kommer ju inte alltid att finnas där!

I alla fall , när jag hade varit vaken ett tag kom Roda & Linus förbi, sedan skulle dom möta Haneesh vid Hemköp, & jag följde med dem dit eftersom jag skulle möta upp Marlene för en fika. Vi gick till Blåbär & åt chokladtårta, mums! Men ack så onyttig man kan bli! Efter fikan gick jag hem, nötte lite Facebook, sedan sov jag ett tag. Fick en inte helt okej väckning - nån dryg brud ringde från dolt nummer & började läsa upp mina bildtexter med värsta psyco-poet-tonen, med en röst som lät som att hon skulle ha potatismos fulla halsen. Creepy!

Dessutom har jag tvättat, sjukt duktig är jag. Haha, har kommit på att jag måste säga till alla som tror att den här bloggen bara kommer handla om graviditet: som ni säkert märkt är det inte så. Till viss del, men tog mest bara en ny blogg för att kunna blanda in den utan att alla ska kunna läsa. Dessutom finns inte så mycket att skriva om så här pass tidigt. ;p Nu ska jag kila ner till hemmakväll. SKÄMMES! PyssUndKräm. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0