v.5+6 - Max...

Tjohejsan.

Egentligen borde detta vara mitt "vecka 7-inlägg" eftersom klockan är efter 00.00, men det känns lite att ta i så därför tar jag det imorgon, då det är tisdag på riktigt! Ikväll har jag som sagt kikat film med tjejorna Petra & Linda, sen i slutet av filmen fick vi finbesök av Roda, Haneesh & Robbe. Senare kom även Oskar. Han hade jobbat & söt som han är fick jag lite pengar så att jag skulle kunna äta på Max, så jag tog med mig Robbe & Haneesh dit mitt i natten. Proppade i mig fyra chili cheese & en halv chokladmilkshake, plus att jag käkat filmgotta på det! Nu får det vara nog på onyttigheterna, imorgon går jag in i vecka 7 & ska försöka att med det vara en aning nyttigare! När jag får större mage vill jag ju att det ska vara tack vare bebisen & inte på grund av att jag gottar mig för mycket.. Men nu tycker jag att det är dags att sätta igång ett avsnitt av One Three Hill, sedan sova. Det andra avsnittet av OTH som jag kikar på själv.. Känns faktiskt wierd. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0