v.5+6 - Ny design!

Äntligen har jag en design som inte är en av blogg.se's vanliga, skitfula designer. Hittade denna på någon blogg & lånade den. Tillfälligt denna med, sedan ska jag hitta någon snäll själ som kan hjälpa mig att göra en header! Men den duger kalas tills vidare.

I alla fall, imorse var det bara ren tur (& kissnödighet!) som gjorde att jag vaknade, då min telefon var död. Skulle verkligen behöva en ny, den fungerar aldrig som jag vill, inte på en fläck! Sedan var jag lat& tog bussen den lilla bit jag har till skolan.. Eller inte lat, jag hade gärna gått om det hade varit en aning varmare ute! Men idag var det svinkallt så jag tog alltså bussen. Egentligen borde jag vara på praktiken nu men jag orkar verkligen inte, jag är alldeles för trött, som en zombie, & dessutom känner jag hur hormonerna påverkar mitt humör.. Skulle bli arg & ledsen för väldigt lite idag!

Nu surfar jag runt på Famljeliv, & ska fortsätta med det. Vi hörs! PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0