v.5+6 - Solarium = dålig idé..

Hej hopp!

Efter min tripp till skolan idag gick jag ner till stan, där jag träffade Haneesh. Vi gick till arken & väntade på Roda, sedan mötte jag upp Petra, Marie, Andrea, Miche & Benita för en fika på Wayne's. Alla vi åt toast, snackade & myste. Väldigt värt! Sedan gick jag & Petra till City Sol & solade... Jävligt skönt, men en asdålig idé av mig! Hade innan läst att det inte finns studier på om det är farligt för bebisen eller inte, men hoppas inte. Kommer i alla fall inte göra om det, då jag fick några bruna fläckar! Hade även läst det innan, att man kan få pigmentförändringar när man är gravid, men tänkte inte att det kunde visa sig så tidigt.. Men det kanske inte beror på det?

Nu sitter jag i alla fall hemma med Petra, har satt hårfärg i hennes hår! Okänd färg, haha! ;) Mycket spännande! Hon håller även på att klippa massa hål i sina jeans.. Nu kom även Julia förbi, & snart skulle Linda komme & visa upp resultatet efter att hon varit hos frissan! Asnice! Senare får jag väl se vad som händer..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, du bör nog akta dig för solarium. Jag fick en del pigmentfläckar (dock av vanlig sol)när jag var gravid och visst bleknar en del bort med tiden men inte alla tydligen... Sköt om dig! KRAM

2010-02-24 @ 19:03:39
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0