v.6+1 - Första "intepraktikdagen"

Kyligt. Som fan! Jag & Wedda åkte ju som sagt till Jonas igår. När vi hoppade av bussen blev vi hämtade med skoter, mysigt ju. Väl framme hos honom, mitt ute i ingenstans, chillade vi muffins framför spisen, mojsigt värre det med! Sen hade jag sjuuukt ont i "lillmagen" igårkväll, men det gick till sig.

Imorse klev jag upp halv åtta, & gick till bussen tjugo i eftersom Jonas sa att det skulle ta 15-20 minuter att gå & att det är smart att vara vid bussen runt åtta. TJOHO! Tio i stod jag där & en halvtimme senare kom bussen, inte allt partaj utan mest jävligt kallt. Men nu är jag i alla fall framme på skolan, har snackat med Anki, & nu sitter jag i bibblan med mitt hemprov i ekonomi som jag finslipar lite på.. För jag min klant glömde min ryggsäck hos Jonas! Skämmes på mig. Nu ska jag försöka jobba vidare..

Kommentarer
Postat av: Monkan

En halvtimmes väntan i detta icke-varma väder. burr burr....

lycka till med provet

kram Monika

2010-02-24 @ 11:19:00
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0