v.6+3 - Fridaaaay :)

Äntligen fredag säger jag bara! Sov inte mycket inatt, men vaknade ändå i tid. Har hunnit göra ett prov i förskolans historia, någon fråga på samhällsekonomin & sedan lunch har jag jobbat med ekologi. Har jobbat på väldigt bra idag tycker jag! :)

Slutar om tjugo minuter ungefär, då ska jag hem & ta det luuugnt! Maran skulle även komma förbi en sväng, så själv & uttråkad lär man ju inte heller få bli, huhu. Senare ikväll vet jag inte alls vad som händer, känns som att få personer är kvar i Dövik denna helg. Antingen fredagsmys med OTH för mig själv, eller så får jag väl umgås med nån skön filur. Den som lever får se...

Pratade en sväng med barnets pappa igår förresten, & trots att han inte vill vara delaktig på grund av vissa saker så verkar det ändå som att han bryr sig lite om att han faktiskt ska bli pappa. Att en liten unge av hans eget kött & blod kommer finnas till. Hoppas det, för jag vill att mitt barn ska känna att även om pappan inte är där så var det inte bara nej rakt av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0