v.6+4 - Symptomfri?

Gomorron! Vaknade upp imorse av att Jonas kom förbi med nå folk & skulle hämta sin ryggsäck, & snäll som jag är bjussade jag en av hans polare på bakismedicin. Han pratar dessutom hur underbar dialekt som helst, me like! Snart ska jag försöka tvinga ner Karro på stan, har tänkt shoppa lite. Kommer ju ha råd med nåt litet plagg nu när mina pengar inte går till sprit & cigg :)

Idag har jag inga "symptom"! Jag blir en aningens orolig, eftersom jag innan har haft hur ont i tuttarna som helst. Nu är det plötsligt borta! Inte mig emot, men blir lite nojig. Hoppas nåt litet tecken återkommer under dagen, för har ju inte varit vaken så jättelänge.

Nu måste jag klä på mig, idag blire inte alls så överdrivet varma kläder, för det ser ut att vara varmt ute! Det är det också, enligt internet. Har inte vågat mig ut än. Men allt som står på internet är ju sant, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0