v.6+5 - Inte ens trött!

Hej, & fy fan. Jag är asorolig, nu känner jag mig så ogravid man kan känna sig! Har inte ens den där extrema trötthetskänslan kvar. Är faktiskt inte ens mer trött än vanligt.. Visst, det är skönt att vara någorlunda pigg, må bra & inte ha ont i tuttarna heller, men just nu önskar jag att jag inte gjorde annat än att vara svinigt trött & ligga inne på toan & spy. Jag vill ju känna mig gravid för fasen! Bara ett tecken på att allt är som det ska. För just nu är jag så osäker. Jag vet att det är jättevanligt att man inte har symptom, & att de försvinner, men jag vill ändå ha dem.

Nää, om man kunde spola fram tiden till den 22/3, då det är inskrivning. Då är jag ungefär i vecka tio, sedan efter det är det bara några veckor innan risken för missfall minskar mycket. Efter det kan man verkligen njuta, & då börjar man ju få en riktig bebismage också! Just nu är jag bara jävligt svullen, typ.. menssvullen, fast lite mer!

Nu ska jag i alla fall klä på mig, slänga i en tvätt & kila iväg till hemköp & handla nåt slags smorsel..

Kommentarer
Postat av: Monkan

Om du känner dig jätteorolig kan du alltid vända dig till mödravården för att prata med någon, kanske du kan få göra en extra koll för att se så allt är som det ska. Du ska inte behöva gå och vara orolig, det finns hjälp att få.

kram monika

2010-02-28 @ 21:07:38
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0