v.6+5 - Oro.

Fan, jag är skitorolig för att nåt ska vara fel. Måste nog ringa MVC imorgon för att lugna mig själv. Det är bara det att trots att detta barn inte alls var planerat, & att pappa T inte vill ha det alls, så längtar jag efter det så otroligt mycket. Visst kommer det bli så att man kanske inte har råd att ge barnet de nyaste, finaste prylarna som ung & outbildad, & jag kommer heller aldrig kunna ge lilla plutten en pappa, men kärleken jag kommer kunna ge mitt barn kostar inget, den bara finns där. Eller, den kommer växa fram. Det känner jag ju redan. <3

Detta är i alla fall vad jag gjort nu när jag suttit & nojat upp mig. Tittat på söta bebiskläder! Tänk, om allt går bra så beräknas en liten människa som får plats i dessa söta små kläder finnas hos mig. :o


Kommentarer
Postat av: Monkan

Helt klart ska du kontakta dom så fort som möjligt så du slipper att gå och må dåligt av oron över hur det är där "inne". Dom är till för att hjälpa, stötta och lugna.

kram monika

2010-03-01 @ 07:05:33
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0