v.6+6 - Grattis Roda!

Gokväll! Idag efter skolan gick jag ner till banken & beställde ett nytt lösenord till min interbank som jag aldrig använt.. Sist jag fick ett lösenord hem, som man skulle "skrapa fram" skrapade pappa bort hela lösenordet.. Så jag hoppas på bättre lycka denna gång! Känns som ett bra sätt att ha kontroll på ekonomin nu. Pengar till mat, pengar till mig & sparpengar till det framtida bebislivet :)

Efter banken sprang jag på Roda & Haneesh, så jag trallade runt på stan med dem ett tag innan vi drog hem till Roda. Väl där blev vi bjudna på födelsedagsfika, mums för magen! Så GRATTIS RODA på sjuttonårsdagen, nu är du en stooor gangster ;)

Kan även meddela att jag idag har mått illa! HAPPY! Konstig jag känner mig som blev glad över illamående.. Hoppas bara att det var bebis som gjorde att jag mådde illa, för i sånna fall var det den positiva sortens illamående som man får glädjas åt. Kommer förmodligen inte vara glad om det är en återkommande grej, men lite i början kan jag vara nöjd. Nu ska jag njuta av mitt godis.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0