v.6+6 - Skitskolan.

Usch, fy & blä på skolan. Fan att man ska vara en sån jävla perfektionist, det har gjort att jag hamnat i en ond cirkel av skolarbete som hamnar i en jättelik hög.. Helveteeee! Bara för att jag har mått som jag gjort har jag inte orkat plugga fullt ut, & jag är den som hellre gör inget alls när det gäller skolan, än att lämna in nåt som är nästan så bra som jag vill ha det. Eller göra ett prov som jag inte är 100% säker på att jag klarar varje fråga på. Skitirriterande, annars hade jag kunnat göra alla mina rester i en rasande fart. Men nu kan jag inte det, utan jag fortsätter att göra nästan ingenting, för att jag har suttit & halvt brytit ihop för att jag är så jäkla besviken på mig själv. HUVVALIGEN. Önskar att jag bara kunde rappla ihop nåt, men skolan är det där jag inte kan tänka "allt är bättre än inget" trots att det är så.. Visst ska man kämpa så gott det går men ibland hamnar man i en situation då man inte kan lägga ner hela in själ i skolarbetet utan får lämna in nåt halvbra. Kommer inte hända. Jag har fått världens chans men jag kommer ändå ingen vart.

Gnällspiken no.1 är jag! :)

Kommentarer
Postat av: Monkan

Ha inte så fruktansvärt höga krav på dig själv, och ta en uppgift i taget så du inte stressar ihjäl dig. Jag tror säkert du gör bra ifrån dig !

kram

2010-03-01 @ 20:46:12
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0