v.7+0 - TV-kväll!

Åhh, höll nästan på att glömma! Ikväll är det säsongspremiär för Desperate Houswives, fan vad jag har längtat! Imorgon är det Grey's Anatomy & på torsdag Sveriges värsta bilförare. Värsta premiärveckan detta, så jag kommer bo framför TV'n på kvällarna känns det som.

I helgen var det egentligen tänkt att min mamma, låtsaspappa & mina småsyskon skulle komma hit, men Didrik, en av mina småbröder, har hockeymatch så det gick inte. Istället ska jag träffa dem i Umeå på fredag, & vi ska bo på hotell & mysa en natt. Behövligt! På fredagen ska vi titta på bio, det blir Tim Burtons Alice i underlandet.. i 3D! På lördagen ska vi shoppa. Därför ska jag städa imorgon, & på torsdag blir det tvätta & packa för min del. Efter Umeå åker jag med dem till Malå & stannar där över lovet.

Nu ska jag peppa inför Desperate..

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej! Vad roligt att du kunde hitta någon slags inspiration i min blogg - det värmer. GRATTIS till bebisen i magen och all lycka till under graviditeten! Du kommer att klara det galant på egen hand. Kramar

2010-03-03 @ 03:20:44
URL: http://langtarefterdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0