v.7+1 - Söt lärare..

Jag tror att jag har världens sötaste lärare. Det känns som så i alla fall! Nu under tiden resten av klassen är på praktik sitter jag på skolan & jobbar själv. Ibland har jag en lärare som sitter med mig som finns till hands om jag skulle behöva hjälp. I alla fall, till saken, idag när jag gick till skolan ringde telefonen. Det var Anki som frågade om jag ville ha kaffe eller te när jag kom till skolan. Jatack, sade jag, & förklarade även att jag skulle bli lite sen då jag försovit mig. Men att det bara handlar om minuter. Någon minut senare ringar hon upp; Jo, jag tänkte.. Eftersom du försov dig kanske du inte hann äta frukost, så skulle du vilja ha en macka också? Hur söt är hon inte? Det är sådana småsaker som värmer & gör en glad på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0