v.7+2 - Maxbox

Ibland har man tur. Ikväll var det en sån kväll. Helt oskyldigt gick jag till tvättstugan för att hämta upp tvätten, & på vägen tillbaka till min lägenhet träffade jag en av mina grannar & hans kompis Tjalle. Hur det nu stavas. I alla fall så pratade vi lite & det hela slutade med att jag blev medsjuden till Max där Tjalle bjussade på en maxbox. Snacka om att jag har tur. Helt kalasbra! Hans fråga till max-tjejen då: Ska man köpa en bönsallad om man vill bli troende? HAHA. Fyllan gjorde sitt i hans skalle!


Ikväll - ännu en ångestkväll. Det måste bero på hormonerna & the baby att jag inte kan sluta tänka. Jag vill inte ha barn med T. Jag vill däremot ha detta barn. Dock vill jag inte vara förbunden med honom i resten av mitt liv, & träffa honom (om han kommer ändra sig dvs.) & tänka på alla misstag som hänt under denna period i mitt liv. Men å andra sidan, det dövar ångesten att tänka på att jag faktiskt kommer få ett underbart, älskvärt barn. Det kommer vara värt alltihop! v Men resan dit kommer vara jobbig. Hormoner - go away! Ni gör så att jag fastnar i jobbiga tankespiraler!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0