v.7+2 - Umeå imorgon! :)

Sitter & mumsar i mig ugnsstekt falukorv just nu. Sån som man brukar ha potatismos till. Men inte om man heter Ylwa-Lii Larsson den fjärde mars tvåtusentio, för hon är knas & köper inget potatismos. Det fick alltså lov att gå med fullkornsmakaroner. Det gjorde det faktiskt, gott var det ändå, fast mos slår mackisar med hästlängder, så det så! Intressesmurfarna måste hoppa ihjäl sig av iver av denna superviktiga information ;)

I alla fall så bär det av till Umeå imorgon. Superskönt att komma bort ett tag, & att bo på hotell med en del av familjen är inte fy skam! Känns väldigt mysigt faktiskt. Dessutom ska jag träffa Malin imorgon en sväng innan min familj kommer från Malå till Umeå, blir kanon. Var ett tag sedan sist!

Nu ska jag nog gå & ta mig en liten portion till av min supermat. Jag är faktiskt stolt över att jag inte är en nudel-sju-dagar-i-veckan-student. Har alltid försökt att laga riktig mat, inte för att variationen är så stor men det blir lite olika. Speciellt skönt är det för att man kan inte leva på nudlar när man är gravid. Kan ni tänka er vilken omställning att gå från nudlar till varierande kost? Haha.. OFF TOPIC. Ordbajsaren..

Kommentarer
Postat av: Monkan

Ha det så jättekul i Umeå !!!

kram kram

2010-03-04 @ 20:24:28
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0