v.7+4 - Home sweet home!

Äntligen hemma i Malå! :)

Dagen började ganska tidigt idag, först vaknade jag & Milou (Hon bytte rum med Kasper för hon ville sova med storasyster, "tjejmys" , haha!) av att tv'n på hotellrummet började ringa. Det var något meddelande-skit? Fattade inget men när den ringt i tre omgångar slet jag ut kontakten & somnade om. Då var Milou klarvaken & ville att jag också skulle vakna, så jag snoozade mellan hennes tjatattacker, sedan klev vi upp. Gick till andra rummet & hämtade resten av La Familia, sedan gick vi ner & åt hotellfrukost, me love! <3 Efter det packade vi ihop, checkade ut, lämnade bagaget i bagagerummet sedan gick vi på stan ett tag. Sjukt fint väder, bara suga i sig solen! Dock var det en aning kallt när det blåste lite men inte farligt alls. Vi åt även på donken, underbara donken.. haha. Sedan bar det av hemåt, mot Malå! :)

Väl hemma här orkade ingen laga mat efter en lång dag så det blev hämtpizza. Sedan mötte jag upp Rebecca, & vi mötte även Vanja & Sandra efter ett tag. Myspysigt att träffa dem igen, det händer ju inte ofta alls.. Nu sitter jag & tittar på Nothing Hill med La Familia, den filmen är så sjukt mysig! "I'm just a girl, standing in front of a boy asking him to love her.." underbar!!! 

ÄVEN.. grattis till min söta lillebror Didrik som spelade en bra match idag, han gjorde ett mål & två assist. Stolt storasyster ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Hittade in till dig genom Fl.

Jag var 17 när min son föddes, så jag vet lite vad det är du går igenom, om du vill så kika gärna in till mig. Du har en jätte fin blogg & grattis till det lilla livet som växer i dig!

Kram

2010-03-07 @ 13:44:42
URL: http://thenewshitintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0