v.7+5 - Sliten

Det är sjukt drygt, jag vaknar mycket tidigare än vanligt på morgonen nu för tiden.. av att kissblåsan känns som att den behöver tömmas NU NU NU annars ska den gå sönder. Så då får man vackert gå på toa, sedan kan jag oftast inte somna om. Visst, elva är ganska länge, men utan väckarklocka brukar jag lätt sova till tre, & till&med somna om ifall jag nu vaknat tidigare.. drygt! När jag vaknade idag satt jag vid datorn ett tag, sedan kom Lina hit. Vi surrade lite, sedan duschade jag & vi gick iväg till Chris & träffade han & Robin :) Det var jävligt längesen jag träffade dem också.

Ikväll ska jag käka tacos till middag, sedan ska jag gå till Lina (tror jag..?) & titta på film. Det blir Luftslottet som sprängdes, som jag har längtat efter att se den filmen! Äntligen blir det av, & med lite popcorn & en Lina på det blir det great! Senare ikväll ska jag åka till min käre fader & sova där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0