v.7+6 - Tidig morgon!

Det börjar bli en vana för mig att vakna sjukt tidigt av att blåsan behöver tömmas! Hade somnat med TV'n (kanal 5) på igår, & när jag vaknade första gången i morse såg jag att det var Vakna med The Voice. Jag somnade om. Nästa gång jag vaknade var det TV Shop, om nån slags ång-dammsugare. Säkert en kanongrej men ingenting för mig så jag somnade om igen. Sedan vaknade jag igen under nåt ord-program, nu var det KRIIIS.. försökte somna om igen, lyckades i kanske.. tre minuter sedan ringde Lina.. så då fick jag bara lov att gå upp, sedan kan jag inte somna om. Lite kul att "kristiden" kommer alltid runt elva, haha!

I alla fall, då Lina ringde ville hon att jag skulle skynda mig till Malå (är ju hos min pappa nu & det är en mil dit härifrån) för att de skulle ut & köra skoter! Jag önskar att jag också kunde det men vet inte om jag har skjuts dit faktiskt.. Ska försöka kirra det! Men först&främst måste jag klä på mig.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0