v.8+1 - Minnen

Jag är så överkänslig mot allt, & vad jag än gör så sköljer minnen över mig! Kompisar man glidit ifrån, släktingar & vänner som gått bort, roliga fester & trasig kärlek. Allmänt bara allt man vart med om som man skulle vilja gå tillbaka till! Galna sommarnätter med soft musik, rök & bira.. Jag saknar alla tider! Jag önskar att jag hade någon att uppleva sånt kul med igen! Men nu ska jag bli mamma så i sommar blir det inga sena sommarfester & kalla öl i solen. :( Dock värt det. Men det finns andra saker man kan göra även om man är gravid, som jag vill göra.. som jag vill göra om! Sjuka minnen. Jag blir tårögd av dem -.-



I gotta a long way to go
before I can say goodbye to you
I gotta long way I know
before I can say goodbye
to all I ever knew
to you I wish you everything
and all the best that life can bring
I only hope you think of me sometimes
and even though I feel the pain
I know that I will love again
but time will come
and I'll move on


Kommentarer
Postat av: Monkan

Minnen är svåra...vare sig de är underbara, tråkiga, roliga, jobbiga så river de upp sår på ett eller annat sätt. Men njut av roliga minnen, se fram emot att få uppleva sånt igen, men kanske inte just nu bara :)

kram kram

2010-03-11 @ 09:54:30
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0