v.8+2 - Komplimanger

God morgon. Eller inte. Tidig morgon. Haha, idag höll blåsan på att sprängas redan 08.40, vilket jag anser vara VÄLDIGT tidigt att kliva upp en sovmorgon. Huhu. Sedan har jag hunnit prata med BUP i Övik, & jag ska fara dit under nästa vecka. Kommer bli skönt att ha kontakt med BUP i Övik istället för Umeå som det är nu, det är aningens jobbigt. Kommer nog inte behöva åka till Umeå på ett bra tag eftersom det är en läkare jag har där & några mediciner är det inte tal om på ganska länge.. med tanke på graviditet & amning! ;)

En sak som är riktigt värmande är en komplimang om något man inte är riktigt beredd på. Eller en komplimang som kommer så spontant & med inlevelse, så att man vet att personen som sade den menade det. För några dagar sedan skulle jag berätta för en snubbe att jag väntade barn, & han sade: Vad roligt! Du kommer bli en bra mamma! Just det där med bra mamma har jag ju hört innan, men det brukar komma en bit in i diskussionen & inte så direkt. Det brukar inte heller låta så.. direkt från hjärtat, jag vet inte, men det kändes i alla fall bra att höra att någon tror på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0