v.8+3 - Let's Dance

Jag har kört skoter till pappa idag igen, denna gången för att sova här! Idag tänkte jag till ordentligt & tog på mig en såndär.. skoter-rånarluva som man kan ha under hjälmen, om ni förstår vad jag menar? I alla fall, den var gjord av fleece, (vet inte om materialet har så stor roll, men ändå!) & när man andas i den blir den fuktig. Eller, rättare sagt dungsur! (Tror att det har med materialet att göra, de jag använt innan som inte varit gjorta av fleece brukar bara bli fuktiga/på gränsen till lite blöta.) Eftersom det är så kallt ute så frös min septum-piercin fast i luvan! Märkte det inte förrän jag var utanför huset, hur JÄVLA kall min näsa var. Inte vanligt kall, eller det var den i&försig också, men iskall inifrån! Fick lov att SLITA bort luvan från piercingen, toppen! Haha. En liten grej som jag tycker ni ska anteckna bara!

När jag kom hem till pappa låg han & tittade på hockey, vilket jag fann en aning tråkigt så jag gick till farmor. Där åt jag en bulle & tittade på Let's Dance för första gången i år. Jag kan inte bestämma vem jag tycker bäst om! Willy är ju egentligen inte så duktig, men han är ju alldeles för gullig för att åka ut. Molly är duktig & man blir glad av att se honom, Mattias är jävligt bra & ganska sexig när han på träningen skuttar omkring i mjukisbyxor.. men Claudia är typ.. MatTina fast i årets Let's Dance. Jäklar vad snygga ben kvinnan har också! Så jag väntar med spänning på att man ska få veta resultatet! Rättvisast vore ju om Willy åkte, såklart, men ändå..

Kommentarer
Postat av: Victoria

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 17:44:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0