v.8+4 - Skoter!

Idag har det varit skoter hela dagen! Vaknade klockan tio, pissblåsan gjorde ONT så jag hann inte ens dra på mig nåt klädesplagg utan fick springa näck ner till toaletten. Efter det käkade jag frukost, borstade tänderna & sedan tog jag skotern till Malå. När jag kom till Malå drog jag till Chris & var med honom, Emelie & Emma-Lisa, det var nice för jag har inte träffat Emelie på jättelänge! Sedan följde drog jag & Chris till mig, där vi hämtade skotern & mötte upp nå folk på Statoil. Det var Lina, Amanda, Jacke & Hanna som vi mötte där, & vi åkte till Fårbäckskojan där vi satt & grillade ett tag innan vi drog oss hemåt igen. Fast jag åkte inte precis hem, jag mötte upp lillebror Kasper & vi körde skoter till pappa där vi åt blodpalt & sedan åkte vi tillbaka in till Malå. Jag har årets paltkoma fortfarande, höhö.

Sen vill jag bara säga att om Darin vinner melodifestivalen ikväll föder jag mitt barn i ett annat land. Vilken unge vill växa upp i ett land där majoriteten av de som tittar på mello röstar på honom? MOHAHA.

Kommentarer
Postat av: eme

det var jätte skoj att se dig :D även om det inte händer så ofta. :D

ta hand om dig och magen nu :D

2010-03-15 @ 14:04:20
URL: http://emeliepers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0