v.8+5 - Övik idag!

Vilka sjuka drömmar jag har hela tiden. Eller, inte sjuka, men när man väl är inne i dem är situationen knasig som attan. Inatt var det massa konstiga saker, & som grädde på moset hade jag en hjärntumör också. Inte bra alls det! Hoppas det ger sig snart, jag vaknar med konstiga känslor hela tiden..!

Idag ska jag packapackapacka, sedan ska jag åka hem till Dövik idag. Buss i sex timmar, vet inte riktigt hur peppad jag är på det, men jag har inte nåt val. Skönt med ledigdag imorgon i alla fall, så man hinner slappna av sig lite innan allvaret drar igång igen..

Angåenge melodifestivalen igår; fel låt vann, men hellre Anna än Darin. Jag slipper lämna lander, wiho! Min söta lillasyster däremot var förkrossad över att Eric inte vann. Hon grät, grt & grät. Stackars liten. Idag verkar hon dock ha kommit över det hela, just nu sitter hon & sjunger Singstar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0