v.8+6 - För trött!

Jag följde med Maran & Pukko till Husum idag, vi bara kollade TV & degade där så det var inget speciellt bara allmänt trevligt att göra något, men ändå inte. När jag kom tillbaka till stan dröjde det inte länge förrän Marie & Andrea kom förbi & vi gick till UH. Det är väl det jag gjort idag, gr8 faktiskt. Sedan är det faktiskt mindre kul att ångesten tar tag i mig ibland, så hårt att jag inte vet vad. Jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag kan iallafall tacka T för att han fick mig att kasta alla rakblad & skit. Sen kan jag tacka bebis också för jag kommer inte skada mig själv så länge jag ska bli mamma. (Inte heller senare när jag är mamma!) Men man ska aldrig säga aldrig. En dag i taget!

Hade tänkt skriva ett annat, längre inlägg tidigare ikväll, men jag orkade inte. Är hur trött som helst så jag ska sova nu. Imorgon är det skola.. SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0